Оплата, доставка, гарантії в магазині МобіМік


Як ми працюємо для Вас

Как мы оаботаем для Вас магазин МобиМик | Mobimik.com.ua

 

_____________________________________________________________________________________________________________

 

 

Замовлення товару

Замовити товар, що вас цікавить можна:

  1. Зателефонувавши за телефонами 097-370-02-62, 095-560-01-91, 044-232-06-70, або
  2. Безпосередньо на сторінці продуктів, натиснувши на посилання з Кошиком. При оформленні замовлення Ви можете вибрати бажаний спосіб доставки та оплати (готівкою кур'єру або оплату за допомогою кредитної картки). Наш консультант обов'язково з Вами зв'яжеться і обговорить питання доставки та оплати.
 

Якщо будь-якого товару зараз немає в наявності в магазині МобіМік (на сторінці товару буде відповідне повідомлення), Ви можете додати товар, що вам сподобався в корзину бажань для попереднього замовлення. Як тільки товар з'явиться на складі, ми відразу ж з Вами зв'яжемося і ви отримаєте повідомлення на електронну пошту.

Існують наступні варіанти наявності товарів:

 В наявності   - товар є у нас на складі МобіМік і може бути відправлений покупцеві в цей же день

 Під замовлення  - товару немає зараз в наявності, але покупець може залишити заявку на покупку. Як тільки товар з'явиться - покупець автоматично отримує повідомлення

 Очікується - товару немає зараз в наявності і очікується протягом 1-2 тижнів. Покупець може залишити заявку на покупку, або відразу оплатити товар Як тільки товар з'явиться - покупець автоматично отримує повідомлення про те, що його замовлення готове для доставки.

   

Повідомлення по СМС

Як тільки Ваше Замовлення буде створене, а також коли Замовлення буде відправлене і потім доставлене на Вашу адресу, Ви ОБОВ'ЯЗКОВО отримуєте повідомлення по СМС

БУДЬТЕ УВАЖНІ !

СМС містить інформацію про номер Замовлення і суми до сплати з урахуванням доставки до місця отримання (кур'єрська доставка, або відділення партнера-перевізника).

СМС уведомление о Заказе в магазине МобиМик

_____________________________________________________________________________________________________________

 

Оплата товару

        

ДЛЯ ПРИВАТНИХ ОСІБ

Готівкова форма оплати

 

Ви сплачуєте замовлення готівкою кур'єру або у відділенні партнера-перевізника при його отриманні. Зверніть увагу, що при отриманні Замовлення Вам видається Видаткова накладна, що містить інформацію по комплектації Замовлення і його вартості, а також Гарантійний талон.

При отриманні Замовлення Ви повинні перевірити його на відповідність найменувань та кількості позицій, якості товару.

При виявленні недовезення, пересорту або браку Ви вправі відмовитися від усього Замовлення або його частини, сплативши тільки той товар, який забираєте.

Обов'язково перевірте наявність печатки, даних про товар (назва, кількість, IMEI, серійний номер товару)

    

Оплата банківською картою

Найвигідніший варіант, оскільки Ви не сплачуєте пересилання грошей у магазин (у разі доставки кур'єрською службою по Україні)

Оплата замовлення здійснюється через інтернет безпосередньо після його оформлення. Оплата здійснюється через системи Privat 24 або Liqpay. При формуванні замовлення просто виберіть варіант оплати через Privat24 або Liqpay і для здійснення платежу Ви будете перенаправлені на сторінку оплати Приватбанку або Liqpay. При оплаті через ці системи з покупця стягується комісія 1% за переказ грошей на рахунок Магазину МобіМік.


 

   

Оплата в Кредит

>Опалта частями Рации Baofeng купить https://mobimik.com.ua

Ви можете оплатити товар в кредит, оплачуючи його вартість рівними частинами щомісяця. Без відсотків і комісій з Вашого боку!

І всього за 30 секунд. Достатньо тільки при замовленні товару через сайт магазину вказати форму оплати - "Оплата частинами".

Забирайте товар зараз, сплачуйте потім!

Детальніше про умови покупки в кредит

    

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

Безготівкова форма оплати

 

Для юридичних осіб та приватних підприємців, оплата за товар може здійснюватися шляхом переказу грошей на розрахунковий рахунок "МобіМік" в Приватбанку.

Для отримання інформації про безготівкову форму оплати, будь ласка, попередньо обговоріть деталі з менеджером магазину МобіМік. Для оформлення Рахунка-фактури нам від Вас необхідно отримати наступну інформацію:

1. Назва і реквізити підприємства

2. Юридична адреса підприємства

3. Адреса доставки (відділення Нової Пошти, або адреса при доставці кур'єром)

4. Номер телефону та ПІБ контактної особи

Зазначені дані вишліть нам на електронну пошту info@mobimik.com.ua і ми протягом 5-10 хвилин виставимо Вам рахунок для оплати.

Після отримання платежу на наш розрахунковий рахунок, протягом 1-2 днів ми комплектуємо Замовлення і відправляємо його Вам.

Разом з Замовленням Ви отримуєте:

- Оригінал рахунку-фактури

- Видаткову накладну на товар

- Гарантійний талон

Важливо! Для отримання товару необхідно мати ДОВІРЕНІСТЬ підприємства - одержувача товару

Наш партнер:

_____________________________________________________________________

Доставка товару

Доставка кур'єром по Києву

Зверніть увагу!

У магазині МобіМік своя кур'єрська доставка. При доставці кур'єр може проконсультувати Вас по товарах і, при необхідності, може налаштувати товар для Вас.

Ви отримуєте товар, перевіряєте комплектацію згідно рахунку-фактури, працездатність і зовнішній вигляд товару і розраховуєтесь на місці з кур'єром

Доставка по Києву коштує 50 грн (при сумі замовлення до 1999 грн) і 0 грн (при сумі замовлення от 2000 грн і більше)

При замовленні загальною вартістю до 200 грн доставка по Києву здійснюється тільки Новою Поштою

  

   

   

Доставка накладним платежем Кур'єрською доставкою

Ми працюємо з усіма великими кур'єрськими службами - Нова Пошта, Інтайм, та ін. Ви отримуєте товар на складі кур'єрської служби, перевіряєте його комплектацію, працездатність і зовнішній вигляд і розраховуєтесь на місці отримання товару

Доставка кур'єрською службою оплачується по її тарифами (при сумі замовлення до 1999 грн) або 0 грн (при сумі замовлення от 2000 грн та більше)

При загальній сумі замовлення от 2000 грн ми доставимо Ваше замовлення БЕЗКОШТОВНО.

  

  

_____________________________________________________________________________________________________________

Гарантійні зобов'язання

Ми хочемо, що б Ви були щасливі, купивши у нас товар, та робимо все можливе, щоб покупки в нашому магазині були вигідними для Вас, радували і служили Вам максимально довго

Тому в нашому магазині продаються тільки абсолютно нові, оригінальні, якісні товари, вироблені на заводі - виробнику, де є вхідний контроль якості, сертифікація, і.т.д.

На всі товари ми даємо гарантію 12 місяців.

МИ ГАРАНТУЄМО ВАМ:

 

  1. Перевірку працездатності кожного товару перед відправкою - ми не хочемо, щоб Ви отримали товар, який має будь-якої заводський дефект, тому перед відправкою перевіряємо кожен товар покупця.
  2. Можливість особисто перевірити товар на відділенні Нової Пошти при отриманні посилки - вкрай рідко, але в ході транспортування може відбутися пошкодження вантажу, тому переконливо просимо Вас ПЕРЕВІРЯТИ доставлений товар на пошті. Ви не тільки маєте на це право, але обов'язково повинні це робити - відкрийте посилку, огляньте товар, щоб переконатися, що товар доїхав без механічних пошкоджень і працює нормально.
  3. Ви не зобов'язані викуповувати посилку, якщо: товар прибув в неробочому стані, має пошкодження, Вас не влаштовує його зовнішній вигляд або комплектація. Або він просто Вам не сподобався. Якщо сталося щось з перерахованого вище, Ви можете відмовитися на пошті від покупки. Будь ласка, просто дайте нам знати, всі подальші питання з Новою Поштою ми вирішимо самостійно, за пересилку товару Вам нічого оплачувати не потрібно

 

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ

 Ми розуміємо, що Вам:

  • Потрібно потримати товар в руках
  • Потрібно побачити його в дії
  • Потрібно розібратися як він працює

 

І якщо Ви з якоїсь причини вирішите обміняти або повернути покупку - це буде дуже просто і максимально зручно.

Відповідно до ст.9 «Закону про захист прав споживача» України Ви можете:

"Обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки якщо товар не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням, за умови, що товар не був у вживанні, у покупки збережений товарний вигляд, споживчі властивості, збережені всі аксесуари, документація, що входять в комплектацію товару, і не порушена їх упаковка, збережені пломби, товарні чеки ".

ПРОЦЕДУРА ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ

 

Обмін товару і возрат грошей проводиться тільки після перевірки товару, що повертається в незалежному сервісному центрі, тому що повернутий товар вимагає перевірки фахівця (чи наш це товар, чи не був він пошкоджений в ході експлуатації, збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей) - на жаль, були випадки, коли нам повертали зовсім інший неробочий товар, замість відправленого нами нового і працює.

Обмін можливий:

  • на аналогічну модель (якщо був виявлений будь-який заводський дефект)
  • на іншу модель (якщо куплений товар не підійшов, і Ви хочете щось інше)

 

Для цього:

  • зв'яжіться з нами в 14 денний термін після покупки.
  • повідомте менеджеру причину обміну.
  • узгодьте на яку модель буде виконуватися обмін і розмір доплати (якщо новий товар, на який Ви хочете зробити обмін коштує дорожче).
  • покладіть товар і всі комплектуючі до нього в коробку, як було при покупці.
  • напишіть коротку записку (для сервісного інженера) про причини обміну (виявлені дефекти або просто обмін на іншу модель) 
  • відправляєте нам товар і обов'язково повідомляєте номер експрес-накладної Нової Пошти.
  • ми відправляємо Вам новий товар.

 

ПОВЕРНЕННЯ

 

Для повернення:

  • зв'яжіться з нами в 14 денний термін після покупки
  • повідомте менеджеру причину повернення.
  • покладіть товар і всі комплектуючі до нього в коробку, як було при покупці.
  • напишіть коротку записку (для сервісного інженера) про причину повернення (виявлені дефекти або просто "товар не підійшов"), записку вкладіть в коробку.
  • відправляєте нам товар і обов'язково повідомляєте номер експрес-накладної Нової Пошти і ПІБ власника.
  • ми перевіряємо товар в сервісному центрі і здійснюємо переказ грошей на зазначені Вами реквізити.

 

Давайте поважати один одного, і приймати зважені рішення про покупку! Адже Ви не купуєте "кота в мішку", і перевіряєте товар при його отриманні на пошті. Якщо Вас щось не влаштовує, просто відмовтесь від отримання посилки - Ви не зобов'язані викуповувати товар, який Вам не сподобався, в цьому випадку Ви взагалі нічого не сплачуєте.


Scroll